onsdag 23 februari 2011

I grow alone without you.

"Appliceras ej nära ögonen" läser jag och gnuggar mina ögon tills de nästintill blöder av smärta.

Likt ett desperat fån gör jag allt för att uppleva maximal fysisk smärta.

Varje tablett håller i 12 timmar. jag känner ingenting. jag är tom. men jag kommer på mig själv att vi består av atomer. som är tomrum. men mina atomer har inte ens en cellkärna

9 tabletter och tolv timmar senare och min ångest är som borta och likt en naiv tonåring så bestämmer jag mig för att jag älskar honom. För jag vet varför det är bättre att vara med honom än att vara ensam. Och min kropp har inte rört sig en centimeter sen han gick. Så bestämmer jag mig för att om det här inte är kärlek så vet jag inte vad kärlek är. Och jag klarar inte av kärlek.


För jag är sån. Jag förstör allt jag rör vid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar